sosyoloji ,organik yaşam,seyehat

15 Aralık 2013 Pazar

SIRF ÇEVREMDE İNSAN(CIK)LAR OLSUN DİYE YALAKALIK YAPMAK...!

Merhabalar...Bugün benim hayatımda en nefret ettiğim ama hemen hemen her köşe başında ortalıklarda cirit atan bu ve benzeri insancıklara rastlamak mümkündür yanılmıyorsam.
Hayatımız bence bu anlamda üçe ayrılmış durumda..Birincisi;bana yalakalık yapan...İkincisi;Benim yalakalık yaptığım...Üçüncüsü ise;ne  yalakalık yaptığım ne de yalakalık yapılmasına ortam hazırlamadığım diye..
.

Bu yazıyı okuyan sizler. bilmem hangi gruba giriyorsunuz ama ben üçüncü olanını yaptım otuz yıldır. ve bundan böyle de bu şekilde gitmektir tek duam!

Benim gibi hayatında üçüncüyü seçenler çokk iyi bilirler ki;dosdoğru ve yalansız olduğun zaman pek bi güzel dışlanır ve dinlenmek istenmezsiniz,aksine hep bir önyargı vardır size karşı.ÖNYARGI sanırım hayatta kırılması en zor engellerin başında geliyordur.!Kendini anlatıp,algılatana kadar saçında neredeyse tek bir siyah saç kalmamış olur çünkü.. :)) Ve yine üçüncüyü seçenler bilirler ki ;Etrafta bir tane bilede mi yok ..hiç mi insan kalmadı??İnsanlık ve değer yargılarımıza ne oldu?? Sahte gülüşler...Sahte mucuk (öpücük) :)) sesleri...Ayy gözümün önüne gelen onca SAMİMİYETSİZ ama sırf menfaat uğruna konuşmalar... DAha neler neler....

Şimdi siz sorun kendinize siz hangi seçeneği seçip hayatınıza anlam katıyorsunuz!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder