sosyoloji ,organik yaşam,seyehat

12 Aralık 2013 Perşembe

HAYR İŞLEMEK İSTEYENLER VE BU HAYR'I ALMAK İSTEYENLER...!

Merhabalar arkadaşlar...düşündüm de sizin de benim gibi dolabınızda bi ton kıyafetı ve kullanmadıgı ama halı hazırda sıfır kadar yenı duran kıyafetlerı vardır... Sadece kendı kıyafetlerımız degıl, bebeklerımızın bır kere gıyıp kucuk geldıgı ıcın kenara kaldırdıgımız onca eşyaları boşu boşuna evde duracağına hatta duyuyorum ve bılıyorum ki başkalarına vermekten se çöpe atarım diyen kişilerin çokluğunu....YARDIMLAŞMAnın utanılacak bir yanı olduğunu düşünmüyorum
.Burda amaç ve niyetimizin ne kadar saf ve masumane olduğuna dıkkat çekmek istiyorum ve bu yazıyıı bunun için yazıyorum. Tabi kii burda genel kurallarımız olucak .Bunlar
  1. Yırtık olmamak
  2. Kirli ve eski olmamak
  3. Dileyen sıfır ürün alıp yollayabilir
  4. Kıyafet dışı isyediğiniz herşey olabilir
  5. Veren ve alacak kişi arasında ki köprüyü ben kurucam(gizlilik her iki taraf acısından rencide olmamak adına önemli)
  6. PARASIZ olucak tabi kide söylediğim gibi sadece HAYIR için...
 EVETT ŞİMDİ BEN ŞUNLARI-BUNLARI VEREBİLİRİM İSTEYEN VAR MI DİYEN KİŞİLERİ GÖRELİM...

NOT:Dileğen ,verdiği kişiyle kendisi de buradan görüşüp konuşabilir.GÜVEN önemli şey sonuçta..!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder