sosyoloji ,organik yaşam,seyehat

13 Aralık 2013 Cuma

24 SAAT İÇİNDE KARGOLANACAK OLAN 100 TL ÜZERİ KAPIDA ÖDEME İMKANI OLAN TUPPERWARE ÜRÜNLERİM...

Tupperware sevenler ve kullanmak isteyenlerin mutlaka bakmadan geçmemesini tavsiye ederim. Şu anda elimde hazırda bulunna ürünleri yüklüyorum. isteyene 24 saat içinde kargolanır.100 tl üzerine kapıda ödeme imkanı!!
 TAMAMEN GELİŞ FİYATINA VERİYORUM...
.Ben olsam bakmadan geçmezdim.İlerleyen haftalarda haftalık indirim broşürünü yükleyeceğim.


 KATALOG FİYATI :                 BENİM VERDİĞİM FİYAT:
  • PEYNİR DÜNYASI (ORTA BOY):  43 TL        35 TL
  • HELLO KITY KALIPLAR:               15 TL        9 TL
  • CAM SİLME BEZİ:                           20 TL        12 TL
  • PRENSES TACI:                               50 TL        40 TL
  • ŞEKER KAPLAR 4'LÜ:                    50 TL         38 TL
  • ŞEKER ÜÇÜZLER:                           30 TL         24 TL
  • MUCİZE ŞEKERLER (RENKLİ KAPAK): 75 TL   60 TL
  • ANTARTİKA  600 ML:                     22 TL        17 TL
  • BESLENME KUTUSU(TURUNCU): 35 TL       28 TL
  • BESLENME CÜZDANI(SARI):          20 TL      14 TL
  • EKO ŞİŞE 1 LT (MAVİ):                     25 TL      16 TL
  • EKO ŞİŞE 500 ML (YEŞİL):               20 TL      13 TL
  • EKO ŞİŞE (TURUNCU)                      20 TL      13 TL
  • EKO TABAK(TURUNCU)                  22 TL      15 TL
  • MAKSİ MİKS (7.5 LT)                        60 TL      50 TL
  • EKO KAP 4.3  LT(PEMBE):                43 TL      36 TL
  • BEBEK MAMA SETİ(DORE ÜRÜNÜ) TABAK+CATAL+KASIK+TABLA: 25 TL


3 yorum: