sosyoloji ,organik yaşam,seyehat

11 Aralık 2013 Çarşamba

HOŞGELDİN KAR :) HOŞGELDİN KIŞ :(

Dışarıda miss gibi beyaz örtü ve ben sıcacık evimde nar gibi kavurduğum GİRESUN fındıklarımı
enfes kokulu karanfil ve tarcın katkılı çayımı yudumlarken bir yandan sizlere yazayım istedim.Nedendir bilinmez ama bu sene sanırım herkes benim gibi kar görmek için sabırsızlanıyormuş. Genel sosyal paylaşım ağlarında paylaşılan resimlere baktığımızda bu gayet anlasılıyor gibi ne dersiniz? :)) doğanın dengesi o kadar değişti ki artık kışlar ne kış gibi,yazlar ne yaz gibi...İşin espirisi bir yana KAR güzel şey vesselam.. belki saflık.. belki dinginlik... belki kirli olan herşeyi örtme... Ne derseniz deyin artık ama
güzel şey KAR!ee tabii ölen mikropları da unutmamak lazım.Gelmeden önce gelmesine üzülürken... geldikten sonra sevindiğim tek şey sanırım KAR ...Tabiii bu kendi acımdan böyle.. bir de madalyonun öbür yüzünü görmek lazım.tamam ben evimdeyim. yaramaz kızım sıcacık odasında üstünü başını açarak ayağı-kolu bacağı bir yerde uyuyor...eşim ayaklaını uzatmış maç (herzaman bu erkekler bunu yapmaz mı zaten)izleyedururken ben sizlerle burdayım.(ancak vakit bulabiliyorum aksi takdirde benim kızım teknoloji manyağı daha bu aylıkta 11 aylık) :)) Ya bu soğukta sıcacık evi olmayan... dışarıda sabahlamak zorunda kalıp ayağında bir çift çorabı olmayanlar??? ya da doğalgaz parası fazla gelmesin diye sadece bir göz odayı yakan hatta durun durun ne bir göz odası hiç yakmayanlar var biliyorum :(( battaniyelere sarılıp sabah kahvaltısında kahvaltılıgı olamadıgından corba ıcmek durumunda kalanlar.... hangisini sayalım.. hangi birine uzulelım.... uzulmek yetmıyor o bellı...yardım etmek gerekıyor..ama bır de yardım almayacak kadar gururlu olanlara ne yapmalı...:( DUA DUA DUA.

İşin özü dostlarım Rabbim kimseyi evsiz-barksız-aşsız-yurtsuz etmesin İNŞALLAH..!!!

 SELAM VE DUA İLE


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder