sosyoloji ,organik yaşam,seyehat

11 Ocak 2014 Cumartesi

SEMERKAND HAFTASI VE KERMES

Sanırım insanları birbirlerine yaklaştıran en güzel etkinlik ve faaliyet benim için kermesler oluyor. Böyle etkinlikler de yardımlaşma ve bütünlük çok daha kendini gösteriyor ve önemi ortaya çıkıyor. Ve ben de tab ki boş durmayı sevmediğimden ve bu hayırlı faaliyetlerde bir parça katkım olması adına yarın bir çeşit en az yemek yapıp göürmeyi düşünüyorum ve etrafında kermes yapılan kişilere de çorbada katkınız olsun diyerek HAYıR İŞLEMEYE çağırıyorum.İnanın aldığınız lezzet gideceğiniz hiçbir psikologda elde edeceğiniz bir manevi rahalamayı sağlamaz!TECRUBEYLE SABİTTİR ;)
Bizim bu hafta 20 gün sürecek kermesimizen kareler....
EN GÜZEL  YANLARINDAN BİRİSİ ÇEŞİT ÇEŞİT YEMEKLER ...;) GEREK GELEN MİSAFİRLERİ GEREKSE ESNAFI DOYURMAYA YETİYOR DA ARTIYOR BİLE..
KIZINA VEYA KENDISINE YENI YATAK TAKIMLARI ALMAK ISTEYENLER BENCE

EL EMEGI URUNLERI GORMEDEN AVM LERE GITMESİNLER DIYORUM.

KERMESİN EN GÜZEL TARAFI DA UYGUN VE ALMA GUCU DAHA AZ OLANLARA YAPTIGI HIZMET ..İŞTE SİZE ALABİLECEĞİNİZ ÇANTA ÇEŞİTLERİ...

HEPSİ BİRİBİRİNDEN GÜZEL AMA Dİ Mİ ....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder