sosyoloji ,organik yaşam,seyehat

5 Ocak 2014 Pazar

♥ BARDAK TATLISI ♥

BASİT BARDAK TA SÜTLÜ TATLI

Çok pratik ve bir o  kadar da lezzetli.. Eşiniz hanım kalk bir tatlı yapsan da yesek dediğin de hemencecik olabilen bir tarif...Deneyin ve görün!

MALZEMELER:

  • 1 lt süt
  • 1 s.br şeker
  •  4 y.k un
  • 1 paket vanilya
  • 1y.k margarin
ÜZERİ İÇİN;
  • dr.outger vişne  jölesi(benim elimde ki malzeme jöle olduğu için bu şekilde yaptım ama siz üzerini sınırsız alternatiflerle yapabilirsniz.msela:cremole veya çikolatalıveya herhangi birşey)
YAPILIŞI:





Vanilya ve margarin hariç tüm malzemeleri karıştırıyoruz ve kaynatıyoruz.Kıvamı olduğunda ocaktan alınız ve içerisine margarin ve vanilya yı ekleyip pürüzsüz bir kıvam olana kadar karıştırın veya mikserle çırpabilirsiniz.Ve ister kaseye ister bardağa(ben bardağa koydum ve ismini de buradan alıyor)Soğutmak için buzdolabına alın (ben bu havada balkona koyup soğuttum daha etkılı soğutma yöntemi :)) 
Bu arada sosunuzu arkasında yazılan hazırlama yöntemine uyarak hazırlayın ve soğuduktan sonra tatlının üzerine dökerek bir gün dolapta (ben balkonda soğuttum) bekletip.Ertesi gün afiyetle yiyebilirsiniz. :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder