sosyoloji ,organik yaşam,seyehat

14 Nisan 2014 Pazartesi

♥♥♥EVIM EVİM GÜZEL EVİM (KIZIMIN ODASI)♥♥♥

HEPİMİZE IYI GECELER:))) İYİ GECELER DİYORUM ÇÜNKÜ BEN ANCAK KIZIM UYUDUKTAN SONRA YAZABİLİYORUM :((( AMA YINE DE KAFAM DAHA SAKİN VE DÜŞÜNEBİLİYORUM :)) BAZENN OHH YAA DİYESİM GELMİYO DEĞİL ;))KIZIM UYUDUĞUNDA!! AMA UYUDUKTAN SONRA KIZIMI ÖZLEDİĞİMDE Bİ GERÇEK :)))) AHHH BİZ ANNELERRRR....

İŞTEEE BU NEDEN DEN DOLAYI KÜÇÜK KIZIMIN ODASINI PAYLAŞIYORUM.DETAYLARI FOTOĞRAFLARIN ALTINDA BULABILIRSINIZ ;)

 YATAĞIMIZ...ben bunu tersıne cevırdım aslında burası arka kısmı..malum dusmesın dıye yontemler :))) yatağımız IKEA





perdemiz ise .... ben tül almadım ...sadece perde taktım..kelebekli çocuk prdesi IKEA...


henüz kızım  doğmadan önce aldığım albümümüz..içerisinde usg resimleri var:)) TEPEHOME


halımız ise sade ve tek renkk..her ne kadar değiştirmeyi düşünsem de memnunum.IKEA


dolap süslerimiz :)) ben bu süsleri KRAFT park yatagın başkısmında ki dönenceyi sökerek aldım :)))


kıyafet dolabımız da IKEA


saklama ve ev duzenleme unitemiz IKEA ..çok kullanıslı!! ıster iç çamasır koyun,ister oyuncaklarınızı gayet tertipli durmasına neden oluyoorr.


bu sekilde ki ayak kısımları tekerlekli olan saklama kutularımız da IKEA .çok kullanışlı kesınlıklee


EVA 10 PARÇA PUZZLE OYUN MATI :e-bebekmağazaları...çokk eğlencelii


bu saklama kutularımız da çok çokk kullanışlı..ayrıca yatağın altına rahatlıkla giriyor ve yıne herseyı derlıeyıp topluyor.IKEA


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder