sosyoloji ,organik yaşam,seyehat

22 Ocak 2018 Pazartesi

HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE

HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE



MALZEMELER:

  • 125 gr tereyağ
  • 2 s.br un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 s.br hindistan cevizi
  • 1 s.br pudra şekeri
  • 2 yumurta ( 1 yumurta akını üstü için ayırın)

YAPILIŞI:

Tüm malzemeleri karıştırıp bir güzel yoğuralım.Benim gibi 5 yaşındaki minik kızınız veya oğlunuza da parmaklarını bu malzemeye sokup lezzetlendirmekten de  geri durmayın :))) Küçük küçük şekiller verip en son yumurta akına bulayıp istediğiniz süsleme ile süsleyebilirsiniz. ( ben unutup tüm hındıstan cevızını ıcıne boca ettıgım için üzerine  renkli pasta süsü koydum veya sade yaptım )


AFİYET OLSUN :))

NOT: www.nefisyemektarifleri.com  sitesinde ki Elif Atalar'ın tarifinden alarak  hafif değişiklikler yaparak yaptım. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder