sosyoloji ,organik yaşam,seyehat

4 Ağustos 2014 Pazartesi

İHLAS ARMUTLU TATİL KÖYÜ

  Öncelikle hepinizin geçmişş bayramını kutlarım. Herkesin  bayramı inşallah şeker tadında geçmiştir ve tüm oruç tutan müminler gönüllerince tatilin tadını gerek gezerek,gerek ise yiyip içerek çıkartmışlardır...Eh bende bu bayram tabiki de boş durmadım ve planlanmış tatil mekanımıza gittik..Her zaman söylüyorum kiiiii...ARKADAŞLARRRR EVLENMEDEN ÖNCE ÖZELLİKLE DE EVLENSENİZ DE BEBEĞİNİZ OLMADAN ÖNCE BOL BOL GEZİN VE EŞİNİZLE TATİLİN TADINA DOYUMSUZCA DOYUN DİYORUM ! :)))buradan da anlaşılacağı gibi biz mi tatil yaptık ,yoksa daha da mı çok yorulduk anlamadık ama olsun tatil tatildir diyerek arada da olsun bir nebze nefes alıyorsunuz nihayetinde!!

Bu sefer sizlerle benim gibi muhafazakar otel peşinde koşan ama herhangi bir bilgisi olmayan veya daha önce hiç gitmemiş olanlar için faydalı olacağını düşündüğüm bu otel ile ilgili elimden geldiğince detaylı bilgiler vererek,belki daha islami ölçülerde tatil yapmanıza vesile olmak düşüncesiyle başlayalım bakalım BİSMİLLAH ile...

Öncelikle İstanbul'dan gidecekler için yol güzargahı (ben 4.levent metrosundan bindim) metro ile son durak olan yenikapı istasyonuna kadar gidip,indikten sonra ister taksiye binip,isterseniz de yürüyerek yalova ido'ya geçebilirsiniz.(bence taksiye binmeye hiçç gerek yok,biz 2 cocuk,bir valiz gayet te rahat yürüdük)

Yenikapı ido ile direk armutlu tatil köyünün içine kadar girebiliyorsunuz ve yaklaşık 1 saat 15 dk süren yolculuk sonucunda tatil mekanınıza rahatça geliyorsunuz,sonrası koştur koştur oda seçmek için rezervasyon bölümüne :))))
Arkadaşlar size tavsiyem 11. blog'dan almanız :)) Çünkü heryere diğer bloklara oranla daha yakın (market,bayan-erkek kapalı hvuzlar,eglence mekanları ,vs..)







evett bu sevımlı kırlangıç yavruları da her blok gırıslerınde mutlaka ama mutlaka oluyor :))) bu resımler genel gorunumlerı arkadaslar, detaylar için devamm ediyoruz...



 Market alışverişlerinizi  kendinizde yapabilirsiniz ama isterseniz de dışarıda yemek yeme imkanları var...


 İşte marketiniz... iki tane market var,bir tanesi 11. blogun orada ki,diğeri feribotla indiğiniz yerde,yani daha aşağıda...
 85 metrekarelik odadan aklıma gelip de bir tek bunu çekmişim :))) idare ediniz lütfen... Her odada seccade,Kuran-ı Kerim ve dini kitaplar mevcuttur.Ayrıca 1 yatak odası ,1 amerikan tipi mutfak ve 1 tane de bu oturma odası mevcut,e tabi banyo ve alaturka wc de cabası :))))
 .Yani diyeceğim o ki; istediğiniz herşey dairenin içinde mevcuttur.(tencere takımı,surahı,bardaklar,salata kasesinden rendeye kadar herşey )

 Gelgelelim çocuklaraaaa....Zaten en çok onlar için gidilir tatile (şahsen ben öyle ) :)) Bu fotolar sadece oradakilerin 10/1 diyebilirim.Ne ararsanız var...

İşte benim en çok sevdiğim şeyyyyy...
Arkadaşlarrr buradan saatlik bisiklet kiralayabiliyorsunuz. He unutmadan bilgi verirken fiyatları da yazmalıyım sanırım. Mesela bisiklet kiralamak isteyen 1 saatine: 10 tl veya kiraladığın bisiklet türüne göre mesela 3 kişilik fayton kiraliyorsan(seşildeki gibi aşağıya bakınız) :))) saatlik 15 tl gibi ücretlerle eğlenebiliyorsunuz.!



Sanırım go-kart  fanatiği de çoktur,Hız tutkunları için harikaaa..Bunun için verdiğiniz  ücret ise:8 tl.. ama sanırım bi 10 tur atılıyor,saymadım ama evet öyle öyle :)))


Şimdi sırada bence benim gibi doğal yaşamı ve sağlığını yakından düşünenler için mutlaka ama mutlaka gitmeden geri dönmeyecekleri kürler....
TUZ TERAPİ....Gerçekten tüm üst solunum yolu hastalıklarına birebir(,nefes darlığı,astım)gibi rahatsızlıgı olanlar cokkk faydası goruceklerdır emınım!! 8 yaş altı cocuklar 20 dk,yetişkinler en fazla 40 dk kalabiliyor,ücret ise:15 tl

BALIK TERAPİ!!:ayağınız veya elinizde ki tüm ölü deriyi tenizleyen,bir yerde pedikür yapan mucize balıklar. Evet itiraf ediyorum ilk başta gıdıklıyolar gibi oluyor ve çığlık atıyorsunuz ama sonrası harikaaaaa.30 dk kalıyorsunuz ve ciddi ısırıyolar benden demesi :))) fiyatı : 20 tl


Bayanlar içinnn,özeliikle de muhafazakar insanlar için ,ben kocamla ,kızımla,oğlumla,karımla birlikte yüzmek istiyorum diyenlerr hemen burayaaaa geliniz lütfenn.. İşte ihlas'ı tercih etmeme sebep olacak tek neden budur benim için ...buyrunuz AİLE HAVUZUUUU... 1Saati: 50 tl, 2 saati: 80 tl


 ve size bir sır veriyorum:(benim kızım sudan korkan,her banyoya girşinde çığlık  çığlığa bağıran bir cocuk iken)bu aile havuzu sayesinde (burda tabiki tüm aileyi bir arada havuzda görden cocuk korkulacak birşey olmadıgının ıdrakıne varıyor) artık tatıl sonrası bıle evde kendı basına kuvete gırıp su doldurmaya yeltenıp,benı hergun banyo yaptır dıye cıglık atar oldu!Eğer sızınde cocuklarınızda bu ve buna benzer korkular varsa kesınlıkle onerıyorum.!! (bu arada orada ki icecek "didi" aman haa cola sanmayınız!BOYKOTA DEVAM !!



 Az kaldı aıle havuzunun ıcerısınde ki sauna yı unutuyordumm. fiyata dahil hee :))))


Ve isteyenler isterlerse dışarıdan da yiyebilir ki;feribotle indiğiniz yerde restaurant katı var (gercı sadece bir tane restaurant var ama olsun) sabah kahvaltısı açık büfe fiyatı: 17.5 tl... aksam ve ogle yemegı ıstedıgınız yemegı alabılıyorsunuz o da fıyatına gore degısıyor! bence alternatıf olarak aklınızda dursun ama daha restaurant a gırmeden kapının onunde  gozlemeci,kumpirci,hamburgerci zaten var genel fiyatlar ise: kumpir: 12 tl,gözleme 10 tl,hamburger: 6 tl  vs..


He evet unutmadan size yemek alternatifi olarak armutlu merkezi de şiddetle öneriyorum kiiii;CÜNKÜ: tatıl merkesine dolmuş ile 10-15 dk mesafede ve cokk uygunnnn.ve bırazcık degısıklık olsun dersenız.....

Burada et yemenızı kesinlikle öneriyorummmm.1 porsiyon meşhur köfte mangal,1 porsiyon meşhur osmanlı sucuk mangal,bir adet corba,4 adet icecek ve su dahil hepsi 31 tl tuttu:)))) şaka gibi.. nedenn ?? cunku: lezzetine doyamıyorsunuz!!!!

Armutlu sahil ise işte böylee birşeyyy.dondurma yemeyi de unutmayınız  ;)))


Tatilll biterrrr ve ben bu otel hakkında daha fazla bilgi isteyip merak edenlerin sorularını bekliyor olucam ,diyorum ve benim için herşeyin sonu ve işte o akşama doğru olan sessizlikte herzaman ki yaptığım inzivaya çekilme ve sonrası.....


Bir sonra ki post da görüşmek dileklerimle.. Aslında başka gittiğim ve gördüğüm yerleri de yazmak lazım ama gercekten uzunca bır zaman gerektırıyor ve ınsallah yavas yavas paylasıcam sizlerle...Herkese bol huzurlu ve güzel günler diliyorum.Rabbım'e emanetle..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder