sosyoloji ,organik yaşam,seyehat

29 Haziran 2014 Pazar

♥♥ HOŞGELDİN YA ŞEHRİ RAMAZAN ♥♥















Herkese hayırlı sahurlar.:)) Ancak bloğa bakabılıyorum. Gerek işe geri dönmem ,gerekse Ramazan heyacanından mıdır nedir bilinmez ama farkındayım biraz hatta baya bir ara verdim. Bloğum hep aklımda yalnız unutmuş değilim asla :)))

Şu mübarek Ramazan ayında Rabbim ibadetlerimizi kabul eylesin ve bir nebze olsun manevıyatımızı artırsın diyerek yazıma geçmek istiyorum.Tam da şu esnada Ezan-ı Muhammediye okunurken...Ne kadar güzel bir duygudur yaaa.Gecenin zifiri karanlığında yalnızca sen ve yine sen varsın ..Tabi bir de bizi her daim koruyup kollayan Rabbim! Amenna ve saddakna!!!

Ramazan nedir? size neleri çağrıştırı bilmem ama bana gerçekten kul olduğumu,ölümü ve içe dönüşü,yalnızlığı ve de tabiki kurtuluş vesilesi bir ay olarak hatırlatır herdaim kendini! :)))Ben malumunuz geçen iki sene öncesinde hiç oruç tutamadımçİlk sene hamileydim ,ikinci sene doğum yaptım emziriyorum diye..Gerçi hala emiyor ama koca kız oldu yeter artıkk:)))(19 aylığız) Rabbim nasip ederse inşallah Kuran-ı Kerim'de geçtiği üzere iki tam dolu yıl emzirmeye de devam edicez kısmetse....Hernekadar tutamasamda her seferınde gelişiyle ayrı bir heyecan kaplar beni bu mübarek ay Ramazan!Eşime iftarlık hazırlarken bile ezan okunmadan kendi ağzıma bile suyu götürmemekti Ramazan!Sokakta yürürken karnım burnumda olmasına rağmen bu aya ve oruçlu insanlara saygıdan elimde ki su şişesini hiç çantadan çıkartmamaktı Ramazan! Her bayrama kavuştuğumuzda içime bir hüzün çöküp,sanki benim hakedemeyişimdi bayramı kutlamak Ramazan!Şimdi; şöyle bir pencereden bakıp da ışıkları izlediğiniz de o içinizi kaplayan huzuru hissedebilmektir aslında bir yerde de Ramazan.Ramazan ..Ramazan... Sen hiç bırakma bizi Ramazan :((
ÇOKK ÇOKK şeyler yazılabilinicek bu ayda ben tadında bırakıp ,birazcık da gitmiş olduğum "umre" yi özleyişimin Ramazan'la birleşmesinden doğan hüzünle birkaç resim paylaşarak sizlere bir sonraki post da görüşmeyi dileyerek Allah'a emanet ediyorum !"UMRE" ile ilgili post ise yakında sizlerle olucak inşallah..(nasıl yapılır,yanımızda neler goturulmelıdır?nasıl bir ıbadet seklıdır ve tabıkı en onemlısı manevı boyutunu uzun uzun yazıcam ınsallah)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder